A legjobb méretű szórólap az A5-ös, de néha az A6-os szórólapok jobbak lehetnek, a költségvetéstől, a tartalomtól és a terjesztés módjától függően.
Akár nyilvános helyen osztogatják a szórólapokat, akár postaládákba helyezik, a leggyakoribb szórólapméret az A5. Olvassa tovább cikkünk, és megtudja, miért az A5-ös szórólapok a legnépszerűbbek, és mikor lehet jobb választás az A6-os szórólap méret.
Mielőtt belemerülnénk abba, hogyan válasszuk ki a megfelelő méretű szórólapot, hogy a legtöbbet hozza ki kampányából, nézzük meg az A5-ös és az A6-os szórólapok közötti különbségeket.
Az A5-ös papír mérete 210 mm x 148 mm. Félbevágva két A6-os papírlapot készíthet, amelyek mérete 148 mm x 105 mm. Az A5-ös és az A6-os szórólapokat gyakran használják, míg a DL és az A4-es szórólapok kevésbé népszerűek.
Az A5-ös szórólap mérete 148 x 210 milliméterben. Ez az optimális szórólapméret termékek, szolgáltatások, rendezvények és szabadidős létesítmények reklámozására. A fő előnye, hogy elég nagy ahhoz, hogy tájékoztassa, meggyőzze és motiválja ügyfeleit. A legjobb A5-ös szórólapok mindig kétoldalasak a maximális hatás érdekében, így sokféleképpen terjeszthetők és jeleníthetők meg.
Törekedjen szórólapok kiosztására nyilvános helyen vagy közösségi területeken, amikor sok ember tartózkodik éppen ott, forgalmas csomópontok lehetnek a legjobb választások erre a célra.
Az ilyen típusú szórólapok hosszú élettartamú anyagból készülnek, amely nem szakad el könnyen és a tinta sem folyik le róla.
Engedélyt kérhet, hogy felhelyezze a hirdetőtáblákra, például a személyzeti szobába, a főiskolai szünet területére, a kávézóba, üzlethelyiségekbe stb. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy üzenetét megjelenítse a helyi embereknek, különösen, ha tétlenül állnak egy helyen, sorban.
A helyi ügyfelek megcélzásának másik jó módja az, hogy promóciós ajánlatait vagy étlapjait közzéteszi a postaládáikban. A postaládába dobott tárgyak, például szórólapok 73%-át kinyitják, elolvassák, félreteszik későbbre. Átlagosan 5,4 napig tartózkodnak egy lakásban az ilyen szórólapok.
Minden online rendelés mellé elhelyezett szórólap a kiszállításnál hatékony módja annak, hogy üzenetét kommunikálja a meglévő ügyfelekkel. Hasonló módon kiskereskedelmi üzletekben, a bevásárló szatyrokba helyezhetjük azokat.
Ne felejtsen el szórólapokat nyomtatni kiállításaira, szakkiállításaira és konferenciáira. Az üzletemberek gyakran sietnek gyorsan végig járni a nagy kiállítótermeket, és nem akarnak brosúrákat hordozgatni maguknál. Ezért egy kiváló minőségű A5-ös szórólap kiváló módja annak, hogy ne maradjon le a lehetséges új üzletekről. Ideális méret a potenciális ügyfelek számára, hogy könnyen hazavigyék vagy olvashassanak a vonaton az irodába visszatérve.
Ahhoz, hogy kiváló minőségű szórólapot kínáljon a kiállításokon, két oldalasan színes szórólapokat ajánlunk, amelyek papírvastagvastagsága legalább 115 g/m2 legyen, A5 méretben. Ideálisak a pultok tetején vagy a kiállítási standon lévő asztalok tetején való kihelyezéshez.
Az A6-os szórólap mérete milliméterben 148 x 105. Ez fele akkora, mint egy A5-ös szórólap, ezért általában túl kicsinek minősítik őket a reklám szórólapokhoz.
A levelezőlapokhoz hasonló formájúak, így ideálisak a célzottabb megközelítésekhez, például az értékesítési pontok promóciójához.
Íme az A6-os szórólapok 8 legnépszerűbb felhasználási módja:
Érdemes megfontolni a szórólap kihelyezését hirdetőtáblákra. Gyakran helyeznek ki hirdetőtáblát pl. az élelmiszerüzletekben, ahol sorban állnak, így hatékony módja lehet a helyi vásárlók felé való hirdetésnek. Egyes kocsmák és klubok is helyeznek el hirdetőtáblákat.
Az egyéni szórólapok egyik legjobb felhasználási módja az, hogy a meglévő ügyfeleket célzó rendelésekkel ellátott dobozokba helyezi őket.
A képeslapmarketing kifejezés az A6-os kártyás szórólapos postai kampányokra használatos. Elküldhetők vállalkozások vagy magánszemélyek címére. Néha kitöltik és visszaküldik további információ megadásával.
A meghívók arra ösztönzik az embereket, hogy látogassanak el rendezvényére. Főleg, ha a szórólapon ajánlatok is vannak.
A bolti kuponok valami új kipróbálására ösztönözhetik a vásárlókat.
A bárok és éjszakai klubok utalványokkal csábítják az embereket, hogy lépjenek be a helyszínre. Különösen népszerűek az olyan ajánlatok, mint a 2 az 1-ért és az ingyenes ital az első ital mellé.
Amikor a vásárló már az Ön üzletében van, már megvan a vásárlási szándéka vagy a gondolkodásmódja, hogy böngésszen a kínált termékek között. Tehát ez a legjobb alkalom arra, hogy ajánlataival próbálja befolyásolni vásárlási döntéseiket.
A jutalom tokenek nagyszerű módja a hűség építésének, valamint a visszatérő látogatások és az ismételt vásárlások ösztönzésének. Jól működhet, ha közzéteszi őket az ügyfélnek, hogy a következő vásárláskor visszavigye, hogy beválthassa.
Egyedi nyomtatott hűségkártyákat is tudunk készíteni, amelyek általában megegyeznek a névjegykártyákkal. Ez egy másik módja annak, hogy ösztönözze ügyfeleit arra, hogy újra vásároljanak.
Az Ön méretigényére szabott szórólapokat, például négyzet alakú szórólapokat is tudunk gyártani, ha izgalmasabb és figyelemfelkeltőbb szórólapra vágyik.
A hatékony szórólapok elkészítése és a megfelelő emberek kezébe juttatása a megfelelő időben némi tervezést és erőfeszítést igényel. De megéri, hiszen látni fogja, ha követi a befektetés megtérülését (ROI).
Itt vagyunk, hogy segítsünk, ha bármilyen kérdése van egy tehetséges tervezőcsapattal. Széleskörű tapasztalattal rendelkezünk a szórólapok és egyéb marketinganyagok tervezésében, például bannerek, brosúrák és plakátok terén is.